YT ile İstanbul İl Milli EÄŸitim MdrlÄŸ Arasında Protokol | Yıldız Teknik ²Ô¾±±¹±ð°ù²õ¾±³Ù±ðsi

ÌÇÐÄÊÓÆµ

Ana içeriğe atla
Mod

YT ile İstanbul İl Milli Eğitim Mdrlğ Arasında Protokol

Yıldız Teknik ²Ô¾±±¹±ð°ù²õ¾±³Ù±ðsi ile İstanbul İl Milli EÄŸitim MdrlÄŸ arasında "Sosyal Sorumluluk ve Akademik EÄŸitim" projesi kapsamında bir protokol imzalandı. Buna göre YT, İl Millî EÄŸitim MdrlÄŸ bnyesinde bulunan ve dört yıldır  öğretmen eÄŸitimi konusunda ciddi çalışmalar yapan retmen Akademileri'ne destek verecek. 
 
İmzalanan protokolle "Sosyal Bilimler Akademisi'ne devam eden öğretmenlerin eğitimini YT stlenecek. 2019-2020 Eğitim retim yılını kapsayan dönemde ilkin bilimsel hazırlık, daha sonra alan eğitimlerine ağırlık verilecek. Nitel ve nicel araştırma yöntemlerinin yanı sıra Nicel veri analizi, NVivo gibi bilimsel araştırma tekniklerini içerecek. Beş farklı branştaki 80 öğretmenin yararlacağı eğitimlerin sonunda yapılacak sempozyumla yıl boyunca edinilen tecrbe ve çıktılar diğer paydaşlarla paylaşılacak. Nitelikli çalışmalar özel sayılı hakemli dergide yayım imkanı bulacak.
 
2023 vizyonu baÄŸlamında öğretmenlik mesleÄŸi genel yeterlikleri ve nitelikleri konusunda bir ilk olma özelliÄŸi taşıyan protokol, YT EÄŸitim Fakltesi Dekanlığı koordinasyonuyla YT kampslerinde ve Milli EÄŸitim MdrlÄŸne baÄŸlı okullarda yrtlecek. ¸é±ð°ì³Ùö°ùmz Prof. Dr. Bahri ÅžAHİN, "maarif davasına özel bir önem atfettiÄŸini ve niversite olarak milli eÄŸitimle ortak çalışmaktan mutlu olduÄŸunu" ifade etti. 
 
İl Milli EÄŸitim Mdr Levent YAZICI da protokolden duyduÄŸu memnuniyeti dile getirerek "niversitelerimizle ortak projeler yapmak ve  eÄŸitim meselesine birlikte omuz vermekten mutluyuz" dedi.