ÌÇÐÄÊÓÆµ ile İstanbul İl Milli EÄŸitim MdrlÄŸ arasında "Sosyal Sorumluluk ve Akademik EÄŸitim" projesi kapsamında bir protokol imzalandı. Buna göre YT, İl Millî EÄŸitim MdrlÄŸ bnyesinde bulunan ve dört yıldır öğretmen eÄŸitimi konusunda ciddi çalışmalar yapan retmen Akademileri'ne destek verecek.
İmzalanan protokolle "Sosyal Bilimler Akademisi'ne devam eden öğretmenlerin eğitimini YT stlenecek. 2019-2020 Eğitim retim yılını kapsayan dönemde ilkin bilimsel hazırlık, daha sonra alan eğitimlerine ağırlık verilecek. Nitel ve nicel araştırma yöntemlerinin yanı sıra Nicel veri analizi, NVivo gibi bilimsel araştırma tekniklerini içerecek. Beş farklı branştaki 80 öğretmenin yararlacağı eğitimlerin sonunda yapılacak sempozyumla yıl boyunca edinilen tecrbe ve çıktılar diğer paydaşlarla paylaşılacak. Nitelikli çalışmalar özel sayılı hakemli dergide yayım imkanı bulacak.
2023 vizyonu bağlamında öğretmenlik mesleği genel yeterlikleri ve nitelikleri konusunda bir ilk olma özelliği taşıyan protokol, YT Eğitim Fakltesi Dekanlığı koordinasyonuyla YT kampslerinde ve Milli Eğitim Mdrlğne bağlı okullarda yrtlecek. Rektörmz Prof. Dr. Bahri ŞAHİN, "maarif davasına özel bir önem atfettiğini ve niversite olarak milli eğitimle ortak çalışmaktan mutlu olduğunu" ifade etti.
İl Milli Eğitim Mdr Levent YAZICI da protokolden duyduğu memnuniyeti dile getirerek "niversitelerimizle ortak projeler yapmak ve eğitim meselesine birlikte omuz vermekten mutluyuz" dedi.
Date :
By :