Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından dzenlenen “2. Ekolojik Kentsel Tasarım Yarışması”nda, Mimarlık Fakltesi Şehir ve Bölge Planlama Bölm öğrencileri Melek KARAHASAN, Yasemin ÇETİNKAYA, Bahadır KANTARCI, Cansu KILINÇ ve Zeynep Seda KÖSE’den oluşan ekip 2'ncilik ödl&Բ;첹Գışı.
Գlerimizi kutluyor, başarılarının devamını diliyoruz.
