rencilerimizin Başarısı | Ƶ

Ƶ

Skip to main content
Mod

rencilerimizin Başarısı

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı  tarafından dzenlenen “2. Ekolojik Kentsel Tasarım Yarışması”nda,  Mimarlık Fakltesi Şehir ve Bölge Planlama Bölm öğrencileri  Melek KARAHASAN, Yasemin ÇETİNKAYA, Bahadır KANTARCI, Cansu KILINÇ ve Zeynep Seda KÖSE’den oluşan ekip 2'ncilik  ödl&Բ;첹Գışı.

rencilerimizi kutluyor, başarılarının devamını diliyoruz.