1. Mimarlık ve Şehircilik Sempozyumu gerçekleştirildi
ÌÇÐÄÊÓÆµ Mimarlık Fakltesi Dekanlığı ve ÌÇÐÄÊÓÆµ Fen Bilimleri Enstits Mimarlık Anabilim Dalı ile Åžehir ve Bölge Planlama Anabilim Dalı ortaklığında dzenlenen 1. Mimarlık ve Åžehircilik Sempozyumu, 28-29 Mart 2019 tarihleri arasında ÌÇÐÄÊÓÆµ Yıldız YerleÅŸkes'inde Mimarlık Fakltesi ev sahipliÄŸinde gerçekleÅŸmiÅŸtir.
Lisansst tezlerinden retilmiş olan 128 adet bildiri iki gn boyunca dört paralel salonda otuz farklı oturumda tartışılmıştır.