Mimarlık Fakltesi retim yelerimizin BaÅŸarısı | ÌÇÐÄÊÓÆµ

ÌÇÐÄÊÓÆµ

Skip to main content
Mod

Mimarlık Fakltesi retim yelerimizin Başarısı

 

 

 Mimarlık Bölmmz lisans programının NAAB (National Architectural Accrediting Board) tarafından verilen "Tam EÅŸdeÄŸerlik" srecine baÅŸvurusu 2013 yılı içinde gerçekleÅŸmiÅŸ ve Kasım 2013'te fakltemize 1. Ziyaret amacıyla NAAB yetkilisinin geliÅŸi ile devam etmiÅŸtir. Åžubat 2014'te yapılan deÄŸerlendirmenin sonucunda Mimarlık Bölm 1. aÅŸamayı baÅŸarıyla geçmiÅŸtir. 

Bu vesile ile Mimarlık Bölmmz tebrik ediyor, önmzdeki diğer aşamaların da olumlu olacağına inanıyor ve sreçte emekleri geçen herkese teşekkrlerimizi iletiyoruz.

 

 ÌÇÐÄÊÓÆµ RektörlÄŸ