niversite Kadın Basketbol Takımımız Galibiyetle Başladı…
Trkiye niversite Sporları Federasyonu (TSF) faaliyet programı içerisinde yer alan 1. Lig Kadın Basketbol Grup Birinciliği kapsamında niversitemizin de ev sahipliği yaptığı msabakalarda niversitemiz Kadın Basketbol Takımı Sabancı niversitesini 48 - 39 yenerek msabakalara galibiyetle başladı.
Teknik ekibimizi ve sporcu öğrencilerimizi kutlar, başarılarının devamını dileriz.
Beden Eğitimi Bölm Başkanlığı
