Anaokulu öğrencilerimiz 23 Nisan'ı kutladılar. | Ƶ

Ƶ

Skip to main content
Mod

Anaokulu öğrencilerimiz 23 Nisan'ı kutladılar.

NEWS

Anaokulu öğrencilerimiz 23 Nisan'ı kutladılar.

26 April 2018 Thursday 03:00
The link has been copied!
Anaokulu öğrencilerimiz 23 Nisan'ı kutladılar.

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı ve 23-29 Nisan Çocuk Haftası kapsamında, niversitemizin Şehit Mehmet Şefik Şefkatlioğlu Anaokulu çocuklarımız ve öğretmenleri, rektörmz Prof. Dr. Bahri ŞAHİN'in de katılımıyla 25 Nisan çarşamba gn Davutpaşa kampsmzde dzenlenen etkinlikte bir araya geldiler.

Etkinlik öncesinde öğretmenleriyle birlikte Rektörmz makamında ziyaret eden çocuklarımız rektörlk koltuğuna oturarak, birlikte anı fotoğrafı çektirdiler.

Sonrasında çocuklarımız kendileri için özel olarak dzenlenen etkinlik alanında Rektörmzn verdiği hediyelerle mutlu olup oyun alanında bulunan oyuncaklarla ve maskot karakterlerle doyasıya oynayarak eğlenceli zaman geçirdiler.