1. Mimarlık ve Şehircilik Sempozyumu gerçekleştirildi | Ƶ

Ƶ

Skip to main content
Mod

1. Mimarlık ve Şehircilik Sempozyumu gerçekleştirildi

NEWS

1. Mimarlık ve Şehircilik Sempozyumu gerçekleştirildi

09 April 2019 Tuesday 03:00
The link has been copied!
1. Mimarlık ve Şehircilik Sempozyumu gerçekleştirildi

Ƶ Mimarlık Fakltesi Dekanlığı ve Ƶ Fen Bilimleri Enstits Mimarlık Anabilim Dalı ile Şehir ve Bölge Planlama Anabilim Dalı ortaklığında dzenlenen 1. Mimarlık ve Şehircilik Sempozyumu, 28-29 Mart 2019 tarihleri arasında Ƶ Yıldız Yerleşkes'inde Mimarlık Fakltesi ev sahipliğinde gerçekleşmiştir.

Lisansst tezlerinden retilmiş olan 128 adet bildiri iki gn boyunca dört paralel salonda otuz farklı oturumda tartışılmıştır.